to blog or not to blog

2013-09-05 | 18:27:27 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Funderar på att börja blogga igen nu när skolan börjat och man börjar komma in i den gamla rutinen. Jag har mycket skrivande att ta igen, har vart med om både roliga och mindre roliga händelser under somarlovet då det varit bloggpaus. Min mobil blev snodd, min gammelfarmor avled, jag badade för första gången på 2 år, haft kul med mina kompisar och mysit massa med min underbara pojkvän som jag även firat 1årsdag med. De bilder som finns är dock dom på min instagram då alla mina gamla bilder självklart försvann när min mobil blev stulen, men här kommer då lite slumpmässigt valda bilder från sommaren:
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0