Bloggpaus

2014-01-14 | 20:54:56 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Ja som ni nu märkt har jag tagit en liten bloggpaus sådär över nyår och första veckan i skolan men nu ska jag ta tag  i det igen. Nyår spenderades med med mina vänner och den var väldigt lyckad :) Sen har det väl inte varit så mycket speciellt, spelade st, har börjat träna utomhus med fotbollen och skolan har börjat igen. Idag har jag varit i skolan och haft marknadsföring mellan 10:15-15:00 Och sedan hade jag fotbollsträning utomhus mellan 16:50-18:30. Sen dess har jag ätit och duschat och nu sitter jag och kollar på det nya avsnittet av How I Met Your Mother och väntar på PH. De här veckorna som jag inte bloggat har jag tagit det väldigt lugnt och bara vilat upp mig vilket varit sjukt skönt. Igår var jag och fyllde på mitt gymkort som tog slut efter nyår och körde ett magpass vilket har lett till att jag har brutal träningsvärk idag, superskönt!! Känns bra att komma igång igen har verkligen tyckt att det varit skitjobbigt nu de 2 veckor då jag inte gymmat, har haft jättemycket ångest :s Men imorgon ska jag dit igen direkt efter skolan och tänkte köra rygg och armar, tror nästan att det är mitt favoritpass!:) Har bestämt att jag ska börja "deffa" nu och verkligen köra all in för träningen och skippa allt onyttigt. Ska bli så jävla fit och så jävla nöjd med min kropp haha :)
En bild på mig och Elin från nyår
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0