.

2014-01-16 | 21:58:34 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Bloggade aldrig igår efter gymmet då det blev alldeles för sent men tänkte uppdatera er lite nu. Anledningen till att jag hade en sån jobbig dag igår var för att jag på samhällslektionen helt plötsligt höll på att svimma, blev alldeles yr, kändes som att jag skulle falla ihop och kunde inte ens läsa vad som stod på min datorskärm. Jag som aldrig svimmat i hela mitt liv fick panik och tyckte att det var jätteobehagligt så skyndade mig ut för att dricka vatten och så fort jag gick ut så försvnn det så jag drack lite och gick tillbaka in igen men dröjde bara någon minut innan jag började få panik för att jag var så rädd för att jag skulle få yrsel och d.y. igen vilket ledde till att jag blev så stressad att jag fick det igen så var tvungen att gå ut igen men denna gång lämnade jag och gick till skolsystern och hon sa att det verkade bra med mig och att jag skulle försöka slappna av då jag "framkallade" de själva efter första gången på grund av att jag blev så stressad men kunde verkligen inte slappna av  på grund av paniken för att svimma i skolan så var tvungen att åka hem, kom hem runt 12 tiden och direkt så kände jag mig lugn igen, men vilade i alla fall resten av dagen och på kvällen åkte jag till gymmet. Sen idag åkte jag till skolan igen men tyckte det var väldigt jobbigt för blev stressad hela tiden under lektionerna för att jag inbillade mig själv att jag höll på att få yrsel hela tiden vilket ledde till att jag fick jättemycket ångest men lyckades delvis slappna av dock var detta återkommande under hela dagen så ville egentligen bara åka hem :/ Men blir så irriterad på mig själv för att jag vet att jag bara inbillar mig och att jag får panik över det :( Men imorgon ska jag i alla fall till skolan och sen tänkte jag åka och gymma och på kvällen ska jag bara ta det lugnt då jag har cup 07:20 på lördagmorgon
En bild från gymmet igår på min nya vattenflaska som jag fick i julklapp :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0