Lista (gör samma som Johanna)

2014-01-12 | 23:38:44 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja, bland annat besökt Åland, gått på konsert och fått min första nyårskyss.
 
 
 
Hur har ditt 2013 varit? 
Det har varit ett bra år, jag har haft väldigt roligt med familj, vänner och bästa pojkvännen. Har även haft dåliga upplevelser såklart mn inget speciellt som har påverkat mig i längden.
 
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Jag tror faktiskt det, jag vill inte ha allt för stora förhoppningar men har några roliga saker redan inplanerade för året såsom klassresa till Tyskland, två One Direction konserter, resa till kos med bästavännerna och pojkvännen plus att jag ju fyller 18.
 
 
Vad är din största framgång 2013?
Jag vet faktiskt inte, skulle nog säga mitt och Jontes förhållande. Vi har hållt ihop i snart 1 och ett halvt år nu och jag trodde aldrig att jag skulle ha en sådan här underbar relation med någon, i alla fall inte i den här åldern.
 
 
Blev du kär i år? 
Jag var redan kär förra året men jag blir mer och mer kär för varje dag som går så antar att jag får svara ja på denna fråga.
 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
Svår fråga men i alla fall 8 maj då jag för första gngen var på en One Direction konsert och 16 augusti då jag firade 1 år med Jonathan.
 

Bästa köpet? 
Jag har ingen aning faktiskt, har inte köpt något jättespeciellt, kanske WoW bara för att jag verkligen fick det extremt billigt.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Jag spenderade inte så jättemycket pengar förra året men kanske smink eller kläder.
 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 
Little Things - One Direction och We Can't Stop - Miley Cyrus
 

Vem har du umgåtts med mest? 
Jonathan.
 
 
Hur många kysste du? 
Bara 1 person såklart.
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013? 
Jupp.
 
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
TRÄNAT!
 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Att jag inte tänkt lika mycket och stressat över allt.
 

Bästa minnet från 2013? 
Troligen 1D konserten, var så jäkla underbar :')
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? 
Jag var med Sally, Ida och Olivia och vi drack te, åt godis och hade det trevligt.
 
 
Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner, familj, pojkvän och de tv-serier som jag älskar.
 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Att verkligen anstränga mig i skolan och för att skaffa ett jobb så att jag kan göra allt jag drömmer om att göra och så att jag kan unna mig själv lite ibland istället för att få ångest så fort lite pengar ska spenderas. Framför allt kanske att verkligen leva i nuet och sluta tänka på framtiden så mycket.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0