Lugn helg

2014-01-20 | 09:54:29 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hejhej, har inte uppdaterat bloggen något i helgen men det är faktiskt för att jag inte gjort någonting annat än spelat fotboll och varit hemma på både lördag och söndag. Men det har varit en skön och lugn helg har verkligen bara tagit det lugnt då jag inte heller haft några läxor alls och har inga prov eller något varken denna eller nästa vilket också är superskönt. Idag slutar jag 15:30 och då ska jag till gymmet och köra mage och sen ska jag nog hem och kolla Gossipgirl (har börjat att kolla om alla avsnitt) och lite senare blir det paradise hote. Börjar 12:00 imorgon vilket betyder att jag får sovmorgon vilket är jätteskönt.
Glada och pigga tjejer kl 7 i lördags morse..
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0