Usch

2014-01-24 | 11:24:31 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Alltså gud vad jag och Madde är dåliga på att uppdatera men det händer inte så mycket speciellt i någon av våra liv just nu faktiskt. Båda vi är tillbaka i vardagen och för min del är det mest skola, träning, fotboll och läxor som gäller och för madde är det mest skola,läxor och pojkvän som gäller haha. Men idag är det i alla fall fredag igen vilket betyder helg, wiie. Idag ska jag och madde in till stan direkt efter skolan och möta upp Gabbi och ta en fika då det var så länge sen som vi träffades. Sedan ska jag ha myskväll med tjejerna fast vet inte var vi ska vara än:) Den här helgen kommer nog bli ganska lugn och jag har i princip redan planerat hela helgen vilket känns väldigt skönt :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0