NOSTALGI!

2013-02-13 | 19:45:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu, idag, så är det ett helt år sedan jag träffade One Direction med Jossi. Det känns som om det var flera år sedan eller i ett annat liv. Alltså det känns bara så sjukt långt borta på något sätt, som en dröm och jag kan verkligen inte förstå att det faktiskt har hänt, inte ens nu när jag sitter och kollar igenom alla bilder..
 
(urdrag från mitt blogginlägg om händelsen)
"...runt halv 3 ringde min mobil igen, tänkte att det bara var min pappa men det visade sig vara MTV och dom berättade att dom valt mig, att just jag skulle få träffa dom. Glädjen jag kände var helt obeskrivlig."
 
"Vi fick gå fram 2 i taget och krama dom och sedan ta ett gruppfoto, dom var så jäkla trevliga och mysiga allihopa och luktade så jäkla gott. Dom sa typ "hi" "how are you" osv. och det enda jag kunde få fram var "aa", gud så nervös jag var."
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0